Pentru comenzi ne puteti apela la 0729.070.014 de luni pana vineri intre 9-17
Nu exista produse in cos!
Total produse (0):0.00 RON
CATEGORII DE PRODUSE
Ne gasesti pe Facebook
Sfarsitul advertisingului asa cum il stim

Sfarsitul advertisingului asa cum il stim

Comanda la 0729_ 070_ 014
de luni pana vineri intre 10-18
Livrare in 24h
oriunde in tara
Stoc IN STOC
Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai că nu îmbunătăţeşte situaţia actuală, ci chiar o înrăutăţeşte.
În cazul advertisingului am putea spune că lucrurile stau mult mai rău. În această carte veţi afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis şi ce este de făcut pentru reanimarea lui. Veţi afla cum să vă analizaţi eforturile, cum să vă cuantificaţi rezultatele, să inter-relaţionaţi cu clienţii şi ce să faceţi pentru ca afacerea voastră să devină mai bună decât este în momentul de faţă.
Dacă lucraţi în domeniul publicităţii, puteţi considera această carte un apel la trezire, un avertisment de genul: fie îţi schimbi modul de abordare, fie locul de muncă. Advertisingul nu înseamnă să câştigi Effie-uri sau Lei de aur. Înseamnă să faci bani pentru clienţii tăi, iar unii dintre ei — cei care vor citi această carte — s-ar putea să fie destul de iritaţi să vă vadă pe scenă ţinând în mâini statueta câştigătoare în timp ce vânzările lor scad.
Odată ce veţi fi citit această carte, veţi deţine cunoaşterea, imaginea de ansamblu, instrumentele şi instrucţiunile necesare pentru elaborarea strategiilor de advertising funcţionale şi pentru transformarea acestor strategii în afaceri de succes. Aşa că staţi prin preajmă şi veti avea ce învăţa!
Cuvintele categorice şi pline de sens ale lui Zyman ar putea fi şutul-în-fund de care avea nevoie această industrie.

PublishersWeekly

Ce pot să spun despre Sergio Zyman? Este un geniu, atâta tot!

Warren Bennis

Zyman se întoarce la fundamentele advertisingului, pe care le gravează în piatră. El construieşte sau reconstruieşte casa advertisingului din temelii.

Sir Martin Sorrell, Group Chief Executing, WPP

Eu sper că această carte este citită şi de CEO. Vor înceta astfel să îşi mai arunce preţioşii dolari pe reclame de 30 secunde şi vor începe să facă marketing adevărat.

Philip Kotler

Sergio Zyman este dur şi ireverenţios. Perspectiva sa asupra evoluţiei advertisingului este vitală pentru oricine vrea să îşi construiască o afacere.

John J. Dooner Jr., Preşedinte şi CEO al McCann-Erickson Worldgroup

Sergio este unul dintre puţinii oameni care consideră că problema reală a advertisingului este că întreg sistemul este defect. Şi el este singurul om din toată istoria acestei industrii destul de curajos (sau nebun) încât să încerce să-l schimbe.

Sam Hill, cofondator al Helios Consulting Group
29.86 RON
Editura: Publica Traducatori: Oana Alexandra ...Numar pagini: 320Format: 14.5 x 20.5 cmTip coperta: BrosataData aparitiei: 2008ISBN: 9789738874985Livrare in: 24 de ore lucratoare

Opinii si recenzii pentru: Sfarsitul advertisingului asa cum il stim

Iti multumim pentru faptul ca vrei sa scrii un review privind unul dintre produsele noastre!

Indicatii pentru a scrie un bun review
  • Acorda-ti timpul necesar pentru a te familiariza cu produsul.
  • Completeaza titlul review-ului. Exemplu: "O lectura de neratat".
  • Sumarizeaza experienta proprie avuta.
  • Include atat punctele forte cat si punctele slabe, explicand de ce acolo unde este cazul.

Ai grija sa:
  • Nu incluzi limbaj neadecvat, care poate jigni sau leza anumite persoane.
  • Nu postezi linkuri catre companii concurente sau catre articole ce nu sunt relevante pentru acest produs.

Ai o intrebare in legatura cu acest produs?
Daca vrei mai multe informatii despre acest produs, sau pur si simplu ai o intrebare pentru noi, te rugam sa ne lasi un mesaj pe pagina Facebook sau sa ne scrii un mail. Facem tot posibilul astfel incat sa iti raspundem rapid.
Acest produs nu dispune inca de un review.

Carti pentru premiile Scolare

NEWSLETTER

Introdu adresa ta de email pentru a afla cele mai noi oferte de tablouri personalizate.
© 2018 DepozitDeCarte. Toate drepturile rezervate. Operator de date cu caracter personal atestat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Operarii Datelor cu Caracter Personal, sub numarul 123456
Plata cu cardul
Webdesign