Pentru comenzi ne puteti apela la 0729.070.014 de luni pana vineri intre 9-17
Nu exista produse in cos!
Total produse (0):0.00 RON
CATEGORII DE PRODUSE
Ne gasesti pe Facebook

Marketingul serviciilor

Comanda la 0729_ 070_ 014
de luni pana vineri intre 10-18
Livrare in 24h
oriunde in tara
Stoc IN STOC
Harry Beckwith scrie o carte intreaga, punctata de numeroase studii de caz, pentru a convinge marketerii ca cea ce doresc cel mai mult clientii din ziua de astazi nu sunt produse sau servicii mai bune, ci relatii mai bune. Chiar companiile care se gandesc ca vand produse tangibile trebuie sa-si regandeasca modul in care planifica dezvoltarea produselor, marketingul si vanzarile propriu-zise tinand cont de acest aspect. Daca vinzi masini, de exemplu, trebuie sa fii constient ca oamenii nu cumpara o masina, ci cum se simt cand detin si folosesc acea masina. Din fericire, Beckwith ofera cu inteligenta si generozitate cifrul descifrarii marketingului modern, bazandu-se pe experienta sa din advertising si marketing.
   Iata doar cateva dintre conceptele cheie care se regasesc investigate:
      - in marketingul serviciilor trebuie sa te concentrezi pe " a vinde" o relatie pe termen lung;
      - trebuie sa faci eforturi sa identifici ceea ce vinzi cu adevarat ( nu vinzi friptura, vinzi mirosul);
      - cum sa conduci un chestionar si de ce un sondaj telefonic este mai eficient ca sa afli ce este cu adevarat important pentru consumator;
      - care este cel mai important mesaj despre afacerea ta, cel care trebuie sa unifice toate mesajele tale de marketing si, de fapt trebuie sa se regaseasca in toate actiunile tale;
      - cand vine vorba de mesaje de marketing, cu cat spui mai mult cu atat potentialul client aude mai putin; este nevoie de concentrare extrema si pozitionare;
      - este important ca angajatii sa creada in companie si sa stie ce o face speciala; contractul cu un singur angajat neconvingator poate fi interpretat ca nepasare din partea companiei.
   Planificarea, Cercetarea si Sondajele, Pozitionarea si Concentrarea, Denumirea si Marca, Comunicarea si Vanzarea, Fidelizarea Clientilor sunt elemente clasice pentru marketing, dar aici sunt toate privite dintr-o perspectiva pe care nu ai cum sa o sesizezi in focul evenimentelor. 
   Harry Beckwith o face pentru tine si iti arata cu claritate si umor cum sa ajungi la portofelul clientilor. 

Despre autor
   Harry Beckwith este director strategic al Beckwith Partners, firma specializata pe strategie, branding si comunicare de marketing cu clienti pretutindeni pe teritoriul SUA si 16 tari din lume. Este autor a patru bestselleruri internationale de vanzari si marketing. A obtinut cea mai mare recunoastere acordata de Asociatia Americana de Marketing. Cartile lui au fost traduse in 24 limbi. Marketingul Serviciilor a fost timp de 36 de luni consecutive pe lista de bestselleruri intocmita de Business Week. 
35.00 RON
Editura: BusinesstechNumar pagini: 286Format: 13x20cmTip coperta: BrosataData aparitiei: 2010ISBN: 9789738495524Livrare in: 24 de ore lucratoare

Alte carti de la Businesstech similare cu Marketingul serviciilor, ISBN: 9789738495524

Opinii si recenzii pentru: Marketingul serviciilor

Iti multumim pentru faptul ca vrei sa scrii un review privind unul dintre produsele noastre!

Indicatii pentru a scrie un bun review
  • Acorda-ti timpul necesar pentru a te familiariza cu produsul.
  • Completeaza titlul review-ului. Exemplu: "O lectura de neratat".
  • Sumarizeaza experienta proprie avuta.
  • Include atat punctele forte cat si punctele slabe, explicand de ce acolo unde este cazul.

Ai grija sa:
  • Nu incluzi limbaj neadecvat, care poate jigni sau leza anumite persoane.
  • Nu postezi linkuri catre companii concurente sau catre articole ce nu sunt relevante pentru acest produs.

Ai o intrebare in legatura cu acest produs?
Daca vrei mai multe informatii despre acest produs, sau pur si simplu ai o intrebare pentru noi, te rugam sa ne lasi un mesaj pe pagina Facebook sau sa ne scrii un mail. Facem tot posibilul astfel incat sa iti raspundem rapid.
Acest produs nu dispune inca de un review.

Carti pentru premiile Scolare

NEWSLETTER

Introdu adresa ta de email pentru a afla cele mai noi oferte de tablouri personalizate.
© 2020 DepozitDeCarte. Toate drepturile rezervate. Operator de date cu caracter personal atestat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Operarii Datelor cu Caracter Personal, sub numarul 123456
Plata cu cardul
Webdesign