cronica de cotroceni adriana saftoiu

Cronica de Cotroceni

Comanda la 0729_ 070_ 014
de luni pana vineri intre 10-18
Livrare in 24h
oriunde in tara
Stoc LIMITAT
Numele Adrianei Saftoiu este prezent in constiinta publica si a specialistilor mass-media mai ales datorita profesionalismului prin care s-a remarcat in anii cind a fost consilier prezidential si purtator de cuvint al Presedintelui Romaniei. Insemnarile sale din jurnal, completate cu numeroase amintiri, reconstituie fragmentar acea perioada din viata autoarei, intr-o vreme cind sperantele renascute ale multor romani se aflau pe un trend ascendent. Iluziile insa nu pot dura o vesnicie. Simple gesturi, evenimente sau scurte schimburi de replici vin sa ne sugereze o alta lume, indeobste nevazuta sub toate fatetele ei, una in care regulile par fluide si imposibil de ordonat, iar deciziile depind prea adeseori de afinitati sau aversiuni greu de inteles.
Scrisa cu nerv, cu un spirit de revolta bine temperat, si bazindu-se pe iscusinta autoarei de a analiza retrospectiv fapte la care a fost martora nemijlocit, cartea Adrianei Saftoiu se constituie astfel intr-o marturie condusa inteligent despre o epoca si citeva dintre personajele ei aflate la putere sau in preajma acesteia, dar si despre ce se poate intimpla atunci cind convingerile personale ajung sa se afle in opozitie cu ale celor din jur.

„Prima mea zi la capatul a zece ani de colaborare cu Traian Basescu a fost vineri, 30 martie. Dimineata a sunat telefonul. Nu imi era greu sa-mi imaginez cine ar fi putut sa fie. N-am raspuns. In sfirsit, eram libera de contract. Apoi, telefonul a sunat din nou. «Te cauta Presedintele», m-a informat bine cunoscuta voce de la secretariat. «Nu mai lucrez la Cotroceni. Poti sa-i spui ca nu am raspuns la telefon.»” (Adriana Saftoiu)
34.95 RON
Editura: PoliromNumar pagini: 320Format: 12 x 18.5 cmTip coperta: BrosataData aparitiei: 2015ISBN: 9789734654734Livrare in: 24 de ore lucratoare

Fatal error: Uncaught exception 'DatabaseException' with message 'Expression #1 of ORDER BY clause is not in SELECT list, references column 'bacala_mdb.p.vizualizari' which is not in SELECT list; this is incompatible with DISTINCT' in /home/bacala/public_html/_res/mysql.php:110 Stack trace: #0 /home/bacala/public_html/template/rolcris/pages/produse.php(447): mysql->simple_select('select distinct...') #1 /home/bacala/public_html/template/rolcris/index.php(65): include_once('/home/bacala/pu...') #2 /home/bacala/public_html/index.php(58): include_once('/home/bacala/pu...') #3 {main} thrown in /home/bacala/public_html/_res/mysql.php on line 110