Pentru comenzi ne puteti apela la 0729.070.014 de luni pana vineri intre 9-17
Nu exista produse in cos!
Total produse (0):0.00 RON
CATEGORII DE PRODUSE
Ne gasesti pe Facebook
Branduri senzoriale

Branduri senzoriale

Comanda la 0729_ 070_ 014
de luni pana vineri intre 10-18
Livrare in 24h
oriunde in tara
Stoc EPUIZAT
Construiţi branduri puternice folosind toate cele 5 simţuri.
Având la bază cel mai amplu studiu efectuat vreodată în ceea ce priveşte felul în care cele cinci simţuri afectează crearea brandurilor, Branduri senzoriale expune programul inovator al lui Martin Lindstrom, constând în şase paşi, al cărui scop îl reprezintă adecvarea procesului de construire a brandurilor la exigenţele secolului XXI.
Studiul, centrat pe mai mult de douăsprezece ţări din întreaga lume, a fost realizat, în exclusivitate pentru această carte, de către Millward Brown, unul dintre cele mai mari institute de cercetare din domeniul afacerilor la nivel mondial.
Pe baza a nenumărate exemple, având ca obiect atât crearea unui produs, cât şi experienţa de vânzare, Lindstrom ne arată cum se poate fonda o abordare de marketing capabilă să stimuleze toate simţurile, depăşind paradigma convenţională stabilită de văz şi auz.
Cercetările demonstrează că nu mai puţin de 75 % din emoţiile noastre sunt de fapt generate de ceea ce mirosim, iar autorul ne explică modul în care putem exploata aceste rezultate.
Branduri senzoriale este o operă capitală care ne explică în ce constau distincţiile între cele mai renumite companii din lume atunci când vine vorba despre integrarea celor cinci simţuri - simţ tactil, gust, miros, văz şi auz. Cartea va transforma modul în care comercianţii abordează conceptul de branding în totalitatea sa.

Charlie Bell,

Director General şi Preşedinte, McDonald`s

Branduri senzoriale inovează prin viziunea pătrunzătoare privind modul în care impactul celor cinci simţuri asupra marketingului poate transforma felul în care vă construiţi brandurile.

Andre Lacroix,

Director General, EuroDisney

Cartea conţine idei nepreţuite pentru a reînprospăta viaţa propriilor dumneavoastră branduri.

Philip Kotler,

extras din Prefaţă

Martin Lindstrom are vocaţia marilor idei. În Branduri senzoriale el creează concepte noi, luând ca exemple concrete companii renumite din întreaga lume. Cartea ne aduce la cunoştinţă existenţa unor noi dimensiuni ale artei şi ştiinţei administrării brandului.

Alex Hungate,

Director de Vânzări, Reuters Group
49.00 RON
Editura: Publica Traducatori: Mihaela SofoneaNumar pagini: 304Format: 14.5 x 20.5 cmData aparitiei: 2009ISBN: 9789738875098Livrare in: 24 de ore lucratoare

Opinii si recenzii pentru: Branduri senzoriale

Iti multumim pentru faptul ca vrei sa scrii un review privind unul dintre produsele noastre!

Indicatii pentru a scrie un bun review
  • Acorda-ti timpul necesar pentru a te familiariza cu produsul.
  • Completeaza titlul review-ului. Exemplu: "O lectura de neratat".
  • Sumarizeaza experienta proprie avuta.
  • Include atat punctele forte cat si punctele slabe, explicand de ce acolo unde este cazul.

Ai grija sa:
  • Nu incluzi limbaj neadecvat, care poate jigni sau leza anumite persoane.
  • Nu postezi linkuri catre companii concurente sau catre articole ce nu sunt relevante pentru acest produs.

Ai o intrebare in legatura cu acest produs?
Daca vrei mai multe informatii despre acest produs, sau pur si simplu ai o intrebare pentru noi, te rugam sa ne lasi un mesaj pe pagina Facebook sau sa ne scrii un mail. Facem tot posibilul astfel incat sa iti raspundem rapid.
Acest produs nu dispune inca de un review.

Carti pentru premiile Scolare

NEWSLETTER

Introdu adresa ta de email pentru a afla cele mai noi oferte de tablouri personalizate.
© 2019 DepozitDeCarte. Toate drepturile rezervate. Operator de date cu caracter personal atestat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Operarii Datelor cu Caracter Personal, sub numarul 123456
Plata cu cardul
Webdesign